Niezależnie od ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, sklep rowerowy Prorowery.pl oferuje Ci możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 100 dni od daty zakupu. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Pamiętaj, zwracany towar:
• nie może nosić śladów użytkowania - oznacza to, że po otrzymaniu przesyłki możesz obejrzeć/sprawdzić zakupy w taki sposób, jakbyś robił to w sklepie stacjonarnym;
• musi być w stanie pozwalającym na dalszą odsprzedaż jako nowy/nieużywany;
• będziemy wdzięczni za zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu oraz z oryginalnymi metkami.
Uwaga: 100 (stu) dniowy termin zwrotu nie obowiązuje w przypadku zakupów na raty. W przypadku wyboru tej formy płatności, Konsument ma prawo zwrotu towaru w ustawowym terminie 14 (czternastu) dni od daty odbioru zamówionego towaru.
Zwrot towaru przebiega według ustaleń zawartych w regulaminie.
CZĘŚCI, AKCESORIA oraz FITNESS
W sklepie Prorowery.pl termin na zwrot przesyłki wynosi 100 dni od daty zakupu. Aby skorzystać z możliwości zwrotu, należy w panelu skorzystać z formularza „wygodne Zwroty”. Jeśli otrzymamy informację na jakie dane i konto mamy przelać zwrot środków, zrobimy to niezwłocznie w terminie do 14 dni!
ZWROT ROWERÓW
W przypadku chęci zwrotu rowerów, Klient ma obowiązek poinformowania nas o tym drogą mailową na adres: sklep@prorowery.pl. Następnie należy uzupełnić formularz lub w szczególnych przypadkach wypełnić go „na wzór” odręcznie. Gotowy formularz należy dołączyć do przesyłki!
Adres do zwrotu:
PROROWERY ZWROT
Podgrodzie 32c
39-200 Dębica