Wymiana i zwroty
Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Dlatego chcemy, aby zwroty w naszym sklepie przebiegały jak najbardziej sprawnie i bezproblemowo. Niezależnie od ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, sklep rowerowy Prorowery.pl oferuje Ci możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 100 dni od daty zakupu. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

 

Części, akcesoria oraz fitness

W sklepie Prorowery.pl termin na zwrot przesyłki wynosi 100 dni od daty zakupu. Aby skorzystać z możliwości zwrotu, należy w panelu skorzystać z formularza „wygodne Zwroty”. Jeśli otrzymamy informację na jakie dane i konto mamy przelać gotówkę, zrobimy to niezwłocznie w terminie do 14 dni!

 

 

 
 
 

Rowery
W przypadku chęci zwrotu rowerów, Klient ma obowiązek poinformowania nas o tym drogą mailową na adres reklamacje@prorowery.pl. Następnie należy uzupełnić formularz lub w szczególnych przypadkach wypełnić go „na wzór” odręcznie. Gotowy formularz należy obowiązkowo dołączyć do przesyłki!


WYMIANA I ZWROTY

Pamiętaj, że zwracany towar:

  • nie może nosić śladów użytkowania - oznacza to, że po otrzymaniu przesyłki możesz obejrzeć/sprawdzić zakupy w taki sposób, jakbyś robił to w sklepie stacjonarnym;
  • musi być w stanie pozwalającym na dalszą odsprzedaż jako nowy/nieużywany;
  • będziemy wdzięczni za zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu oraz z oryginalnymi metkami.

Uwaga: 100-dniowy termin zwrotu nie obowiązuje w przypadku zakupów na raty. W przypadku wyboru tej formy płatności, Konsument ma prawo zwrotu towaru w ustawowym terminie do 14 dni od daty odbioru zamówionego towaru. Zwrot towaru przebiega według ustaleń zawartych w regulaminie https://prorowery.pl/regulaminy 

UWAGA: 

Możliwości zwrotu nie podlegają produkty zakupione bezpośrednio w naszych sklepach stacjonarnych. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu

Sklep internetowy Shoper Premium