Zwroty

 

Niezależnie od ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, sklep rowerowy Prorowery.pl  oferuje Ci możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 100 dni od daty zakupu. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

 

Pamiętaj, zwracany towar:

nie może nosić śladów użytkowania - oznacza to, że po otrzymaniu przesyłki możesz obejrzeć/sprawdzić zakupy w taki sposób, jakbyś robił to w sklepie stacjonarnym;

musi być w stanie pozwalającym na dalszą odsprzedaż jako nowy/nieużywany;

będziemy wdzięczni za zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu oraz z oryginalnymi metkami.

 

Uwaga: 100 (stu) dniowy termin zwrotu nie obowiązuje w przypadku zakupów na raty. W przypadku wyboru tej formy płatności, Konsument ma prawo zwrotu towaru w ustawowym terminie 14 (czternastu) dni od daty odbioru zamówionego towaru.

 

Zwrot towaru przebiega według ustaleń zawartych w regulaminie.

 

 

CZĘŚCI, AKCESORIA oraz FITNESS

W sklepie Prorowery.pl termin na zwrot przesyłki wynosi 100 dni od daty zakupu. Aby skorzystać z możliwości zwrotu, należy w panelu skorzystać z formularza „wygodne Zwroty”. Jeśli otrzymamy informację na jakie dane i konto mamy przelać zwrot środków, zrobimy to niezwłocznie w terminie do 14 dni!

 

 
 
 

ZWROT ROWERÓW

W przypadku chęci zwrotu rowerów, Klient ma obowiązek poinformowania nas o tym drogą mailową na adres: sklep@prorowery.pl. Następnie należy uzupełnić formularz lub w szczególnych przypadkach wypełnić go „na wzór” odręcznie. Gotowy formularz należy dołączyć do przesyłki!

 

 

Adres do zwrotu:

PROROWERY ZWROT

Podgrodzie 32c

39-200 Dębica

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu

Sklep internetowy Shoper Premium