Rower elektryczny FOCUS JAM2 7.0 29"






35 999,00 zł
towar niedostępny
Opis
FOCUS JAM² 7.0 720WH
MOCNY I DYNAMICZNY NAPĘD ELEKTRYCZNY SHIMANO EP8 ZE ZINTEGROWANĄ, WYMIENNĄ BATERIĄ 720 WH
SKOK 150 MM Z NOWĄ KINEMATYKĄ FOLD ZOPTYMALIZOWANĄ POD KĄTEM WIĘKSZYCH POSTĘPÓW: WIDELEC AMORTYZOWANY ROCKSHOX ZEB I TYLNY AMORTYZATOR FOX FLOAT X PERFORMANCE
BEZPRZEWODOWA ELEKTRONICZNA ZMIANA PRZEŁOŻEŃ: NOWY SRAM GX EAGLE AXS ORAZ W PEŁNI ZINTEGROWANE PROWADZENIE KABLI CIS DLA CZYSTEGO WYGLĄDU I NAJWYŻSZEJ WYDAJNOŚCI
- WIĘKSZA DYNAMIKA I ZASIĘG, ALE MNIEJSZA WAGA
Napęd elektryczny Shimano EP8 oferuje dynamiczną moc i lekki system, który obsługuje zwinną geometrię JAM² 7.0. Masz dwa profile wsparcia silnika, które możesz dostosować do swoich potrzeb. W ten sposób możesz łatwo przełączać się za pomocą wyświetlacza między profilem płynnym i ciągłym do jazdy po szlakach a bardzo dynamicznym, progresywnym profilem do rzeczywistej jazdy. Wszystko zależy od twoich preferencji. Co więcej, nasza specjalnie opracowana, zintegrowana, ale wymienna bateria wspiera Twoje super długie przejażdżki z mocą 720 Wh. Dodatkowo port USB C na górnej rurze daje możliwość ładowania urządzeń.
- ZOPTYMALIZOWANA KINEMATYKA ZAPEWNIAJĄCA SILNĄ PROGRESJĘ
Utrzymaliśmy lubianą czułość FOLD, ale zmieniliśmy położenie naszej kinematyki w ramie, aby uzyskać silny opór dolny. Charakterystyki są całkowicie progresywne, co oferuje dużą stabilność w trudnym terenie. Zwłaszcza elektryczne rowery górskie z dodatkową masą silnika i akumulatora korzystają z większej progresji. Pozwala to na pokonanie każdego szlaku, podczas gdy podwozie nadal zapewnia komfort na długich okrążeniach. Co więcej, niższy przekrok JAM² 7.0 zapewnia więcej miejsca do zabawy na szlaku.
- WIĘCEJ ZABAWY NA SZLAKACH
Wydajność jazdy na pierwszym miejscu. JAM² 7.0 sprawi, że Twoja jazda będzie lepsza – za każdym razem. Zwinna geometria w smukłej, kompaktowej konstrukcji popchnie Cię na wszystkich rodzajach tras, zarówno technicznych, jak i płynnych. FLIP CHIP na łączniku JAM² 7.0 może być użyty do dostosowania geometrii do jeszcze bardziej agresywnego stylu jazdy. Niewielka regulacja kąta nachylenia główki od 65,5° do 65° i w kierunku większego zasięgu zmienia cały cel ustawienia, czyniąc go jeszcze bardziej zorientowanym na zjazd. Dodatkowo, specjalnie opracowana konstrukcja CIS (Cockpit Integration Solution) zapewnia czysty kokpit oraz płynną zmianę biegów i hamowanie. Wszystkie kable biegną od kierownicy do mostka i przez stery do ramy. Co więcej, wszystkie niezbędne rzeczy zmieszczą się w torbie na narzędzia między górną a dolną rurą.