Najczęściej zadawane pytania
  1. Gdzie można wykonać przegląd zerowy roweru zakupionego przez internet?

Przegląd zerowy roweru zakupionego przez internet można wykonać w jednym z Serwisów Autoryzowanych w sieci sklepów Prorowery.

W przypadku braku powyżej wymienionych podmiotów w obrębie miejsca zamieszkania klienta, producent dopuszcza wykonanie przeglądu zerowego w innych niż powyższe – rekomendowane serwisy, jednakże w przypadku braku zadowolenia z przeprowadzonej usługi, roszczenia z tego tytułu pozostają pomiędzy klientem, a serwisem, który klient wybrał.

 

  1. Czy przegląd zerowy jest odpłatny?

W przypadku roweru zakupionego przez internet przegląd zerowy jest odpłatny, natomiast podczas sprzedaży stacjonarnej to sprzedawca zobowiązany jest do wykonania w/w przeglądu w cenie roweru.

 

  1. W sytuacji zakupu roweru przez internet, od kiedy liczony jest czas na wykonanie przeglądu zerowego?

Podczas kupna roweru przez internet czas na wykonanie przeglądu zerowego liczony jest od dnia dostarczenia roweru klientowi i wynosi 7 dni.

 

  1. Gdzie można wykonać naprawę gwarancyjną lub odpłatną?

Naprawę gwarancyjną lub odpłatną można wykonać w Serwisie Autoryzowanym Producenta,

w sieci Prorowery.

 

  1. Gdzie należy zgłosić się reklamując rower?

Aby zgłosić reklamację na rower należy zgłosić się do Serwisu Autoryzowanego Romet lub do sprzedawcy, u którego rower został zakupiony.

 

  1. Co dzieje się w przypadku zagubienia karty gwarancyjnej?

Zgodnie z warunkami gwarancji wraz z zagubieniem karty gwarancyjnej konsument traci prawo do gwarancji.

 

  1. W przypadku zakupu roweru na przedsiębiorstwo, czy można ubiegać się o dożywotnią gwarancję na ramę rowerową?

Program dożywotniej gwarancji na ramy rowerowe nie obejmuje rowerów zakupionych na przedsiębiorstwo.

 

  1. Co jest niezbędne aby przystąpić do programu dożywotniej gwarancji na ramę?

Warunkiem nabycia przez Kupującego prawa do Przedłużonej Gwarancji na ramę roweru, jest wykonanie odpłatnego przeglądu roweru – w terminie do 3 miesięcy od daty zakupu roweru (Przystąpienie do programu Przedłużonej Gwarancji). W celu utrzymania Przedłużonej Gwarancji w kolejnych latach konieczne jest wykonanie na zlecenie Kupują­cego corocznych, okresowych przeglądów posezonowych roweru w miesiącach wrzesień - grudzień, w autoryzowanej sieci serwisów lub punktach sprzedaży Romet. Adresy serwi­sów znajdują się na stronie centrum.romet.pl. Przeglądy powinny być udokumentowane poprzez wpis w książce gwarancyjnej – rubryka nr 3: „Adnotacje serwisu o przeglądach i naprawach”.

 

  1. Czy aby zachować 24 miesięczną gwarancję na rower należy wykonywać dodatkowe przeglądy – inne niż zerowy?

Przegląd zerowy jest jedynym, obowiązkowym przeglądem, który wykonuje się aby zachować prawo do gwarancji.

 

  1. Jak wygląda tok postępowania reklamacyjnego w przypadku różnic wyposażenia roweru względem specyfikacji?

Firma ROMET sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian dotyczących oferowanych w katalogu modeli rowerów, w tym także w zakresie ich wyposażenia, parametrów technicznych, miejsca pochodzenia i ceny, jak również wycofania danego modelu z oferty. Powyższa informacja zamieszczona jest w naszym aktualnym katalogu jak również na naszej stronie internetowej pod specyfikacją każdego modelu roweru.

 

  1. Jakie dokumenty są niezbędne do zgłoszenia reklamacji?

Dokumenty, które są wymagane do zgłoszenia reklamacji to dowód zakupu oraz skan karty gwarancyjnej str. 6 i 7.

 

  1. Czy istnieje możliwość wydłużenia terminu 7 dni na wykonanie przeglądu zerowego?

Tylko w wyjątkowych sytuacjach Gwarant dopuszcza wydłużenie terminu na wykonanie przeglądu zerowego.

 

  1. Co należy zrobić w sytuacji gdy rower zakupiony przez internet ulega uszkodzeniu w transporcie?

W tym przypadku, w pierwszej kolejności należy zgłosić problem do firmy kurierskiej, która dostarczyła rower, kolejnym krokiem jest zgłoszenie zaistniałego faktu sprzedawcy.

 

  1. Na jakie ramy udzielana jest dożywotnia gwarancja?

Gwarancja dotyczy ram stalowych i aluminiowych zamontowanych w rowerach  Romet modeli 2020 oraz nowszych kolekcji .

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu

Sklep internetowy Shoper Premium