
Gwarancja i reklamacje
1. Wszystkie zakupione w sklepie internetowym towary posiadają gwarancję producenta.
2. W przypadku sprzedaży internetowej - jeśli rower został przesłany kupującemu w stanie nie przygotowanym do jazdy - Kupujący jest zobowiązany odpłatnie, pod warunkiem utraty uprawnień z Gwarancji w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki - zlecić autoryzowanemu punktowi serwisowemu przygotowanie roweru do jazdy oraz dokonanie właściwego wpisu do Karty gwarancyjnej.
3. Sklep internetowy jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (faktura VAT), kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.
5. Serwis zobowiązuje się dokonać naprawy gwarancyjnej w ciągu 30 dni kalendarzowych od chwili dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby firmy. Wykaz autoryzowanych serwisów znajduje się na stronie internetowej www.centrum.romet.pl lub w dokumencie gwarancji.
6. Treść Gwarancji i obowiązki Gwaranta wynikają z dokumentu gwarancyjnego.
7. Towary poddawane jakimkolwiek przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję.
8. Reklamacje można zgłaszać w formie :
a) telefonicznej lub e-mailem:
- serwis rowerów : tel. +48 14 68 48 156
- ogumienia : tel. +48 14 68 48 209
- sprzętu fitness : tel. +48 14 68 48 212
- serwis motoryzacji : tel. +48 14 68 48 146
b) pisemnej:
BIKE MOTO CENTER Sp. z o.o.
Podgrodzie 32c,
39-200 Dębica
9. W reklamacji należy opisać wadę towaru i w miarę możliwości przesłać zdjęcia. Reklamacje będą rozpoznawane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub telefonicznie.