Warunki przedłużonej gwarancji
1. Wszystkie zakupione w sklepie internetowym towary posiadają gwarancję producenta.
2. Sklep internetowy jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
3. Reklamacje można zgłaszać:
a) e-mailem: reklamacje@prorowery.pl
b) pisemnie na adres:
BIKE MOTO CENTER Sp. z o.o.
Podgrodzie 32c,
39-200 Dębica
4. W reklamacji należy opisać wadę towaru i w miarę możliwości przesłać zdjęcia. Reklamacje będą rozpoznawane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Rowery marki Ridley objęte są 2-letnią gwarancją na ramę oraz widelec*. Producent daje możliwość otrzymania dodatkowych 3 lat gwarancji na ramę. Warunkiem uzyskania dodatkowej gwarancji jest rejestracja zakupionego roweru na platformie producenta.
Po zakupie rower należy złożyć i wyregulować w autoryzowanym serwisie. Za tą usługę może zostać naliczona opłata wg cennika danego punktu serwisowego. Pierwszy przegląd gwarancyjny zalecany jest po przejechaniu 100 – 200 km lecz nie później niż 90 dni od daty zakupu.
W okresie gwarancyjnym wymagane są także regularne przeglądy serwisowe min. 1 raz do roku w autoryzowanym serwisie.
Każdy rower Ridley, na górnej części ramy posiada naklejkę z bar kodem, który przekierowuje do strony producenta w celu zarejestrowania roweru. Najważniejsza informacja dla konsumenta – na zarejestrowanie roweru mamy 30 dni od daty zakupu roweru. W momencie gdy klient nie zdąży zarejestrować zakupu roweru w terminie 30 dni, dostaje tylko podstawowe 2 lata gwarancji na ramę.
*Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i uszkodzeń powłoki lakierniczej.
Więcej informacji znajdą Państwo na karcie gwarancyjnej, która dostępna jest online Kliknij tutaj