Gwarancje i reklamacje

 

Warunki gwarancji ROMET

Warunki przedłużonej gwarancji 

 

1. Wszystkie zakupione w sklepie internetowym towary posiadają gwarancję producenta.

2. Sklep internetowy jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

3. Reklamacje można zgłaszać:

a) e-mailem: reklamacje@prorowery.pl 

b) pisemnie na adres:

BIKE MOTO CENTER Sp. z o.o.

Podgrodzie 32c,

39-200 Dębica

4. W reklamacji należy opisać wadę towaru i w miarę możliwości przesłać zdjęcia. Reklamacje będą rozpoznawane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu

Sklep internetowy Shoper Premium