FAQ

Jak dokonać płatności? 🡻

Należy dodać produkty do koszyka, wybrać formę dostawy, metodę płatności, uzupełnić dane do wysyłki oraz dane do faktury, potwierdzić zamówienie oraz je opłacić.

Jakie są dostępne metody płatności? 🡻

Imoje, Payu, BLIK, Przelew natychmiastowy, Przelew tradycyjny, CA Raty, BNP Paribas Raty, Leaselink Płatności (tylko dla firm), Płatność przy odbiorze.

Jak wygląda płatność ratalna? 🡻

Po dodaniu produktów do koszyka, przy wyborze płatności należy wybrać opcję płatności na raty. Zostaną Państwo przekierowani na stronę banku, gdzie należy wypełnić wniosek o przyznanie kredytu. Następnie czekamy na zaakceptowanie wniosku przez bank i w momencie, gdy decyzja będzie pozytywna i umowa zostanie uruchomiona, rozpoczynamy realizację zamówienia.

Jak zrezygnować z kredytu? 🡻

Jeśli klient po zaakceptowaniu wniosku kredytowego przez bank z jakiejś przyczyny chce zrezygnować z kredytu, może zrobić to do 14 dni od zawarcia umowy. W tym celu należy skontaktować się bezpośrednio z bankiem, który udzielił kredytu i złożyć odpowiedni dokument.

CA RATY (tel: 713 549 019)

BNP PARIBAS (tel: 22 134 00 00)

Jak sprawdzić status zamówienia? 🡻

Jeśli klient złożył zamówienie posiadając konto na naszej stronie, status zamówienia znajduje się w panelu klienta, natomiast w przypadku zamówienia złożonego bez zakładania konta, zostanie wysłany link umożliwiający sprawdzenie etapu na jakim znajduje się zamówienie.

Jak dokonać zmian w zamówieniu? 🡻

Jeśli klient chce dokonać zmian w zamówieniu tuż po jego złożeniu, prosimy o kontakt na adres sklep@prorowery.pl lub telefoniczny pod numerem: 12 350 83 50. Zmiana jest możliwa jedynie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.

Jak anulować zamówienie?🡻

Jeśli klient chce anulować zamówienia tuż po jego złożeniu, prosimy o kontakt na adres sklep@prorowery.pl lub telefoniczny pod numerem: 12 350 83 50. Anulowanie jest możliwe jedynie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.

Kiedy otrzymam fakturę? 🡻

Faktura wystawiana jest po odebraniu przesyłki przez kuriera, następnie wysyłana jest do klienta drogą mailową. W szczególnych przypadkach następuje to później, jednak przed upłynięciem 14 dni od złożenia zamówienia.

Co w przypadku, gdy podam złe dane na fakturze? 🡻

Jeśli nastąpił błąd w podaniu danych, prosimy o kontakt na adres sklep@prorowery.pl. Jeśli uzyskamy taką informacje jeszcze przed wystawieniem faktury, dane na pierwotnej fakturze będą poprawne, w innym przypadku zostanie wystawiony dokument korygujący.

Jak wygląda proces reklamacji? 🡻

W zależności od przedmiotu reklamacji proces ten mocno się różni, jednak zawsze dążymy do jak najszybszego, zarazem najbardziej efektywnego rozwiązania problemu.

W jaki sposób zgłosić reklamację? 🡻

Wysyłając zgłoszenie na adres: reklamacje@prorowery.pl

Jak zgłosić zwrot towaru? 🡻

Zwrot można zgłosić w panelu klienta lub za pośrednictwem strony: https://wygodnezwroty.pl/prorowery/list

W jaki sposób dokonać zwrotu towaru? 🡻

Należy odesłać produkty na poniższy adres. Do przesyłki trzeba dołączyć dokument odstąpienia od umowy.

PROROWERY ECOMM

Podgrodzie 32c

39-200 Dębica

Kiedy otrzymam zwrot środków? 🡻

Tak szybko jak to tylko możliwe, jednak maksymalnie do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

Co w przypadku gdy nie odbiorę przesyłki? 🡻

Przesyłka wróci do nadawcy, a my do 14 dni od jej otrzymania zwrócimy wpłacone środki.

Jak założyć konto klienta? 🡻

Konto można założyć klikając przycisk zarejestruj się i wpisując wszystkie dane. Następnie na podany adres e-mail zostanie wysłany link potwierdzający założenie konta.

Czy można dokonać zakupu bez rejestracji? 🡻

Tak można, przy składaniu zamówienia wystarczy wybrać opcję zakupy bez rejestracji i wypełnić dane niezbędne do zrealizowania zamówienia.

Jakie produkty są objęte gwarancją? 🡻

Gwarancją są objęte wszystkie produkty, jednak w przypadku sprzedaży internetowej rowerów Romet istnieje obowiązek zlecenia wykonania przeglądu zerowego w terminie 7 dni od dnia dostarczenia roweru kupującemu w jednym z autoryzowanych serwisów Romet. Fakt przygotowania roweru do jazdy autoryzowany punkt serwisowy potwierdza właściwym wpisem w karcie gwarancyjnej, po czym gwarancja staje się ważna.

Gdzie można wykonać przegląd zerowy roweru zakupionego przez Internet? 🡻

Przegląd zerowy roweru zakupionego przez Internet można wykonać w sieci sklepów Prorowery lub w jednym z serwisów autoryzowanych Romet, których lista wraz z mapą znajduje się pod linkiem: www.romet.pl/serwis. W przypadku braku powyżej wymienionych podmiotów w obrębie miejsca zamieszkania klienta, producent dopuszcza wykonanie przeglądu zerowego w innych niż powyższe – rekomendowane serwisy, jednakże w przypadku braku zadowolenia z przeprowadzonej usługi, roszczenia z tego tytułu pozostają pomiędzy klientem, a serwisem, który klient wybrał.

Czy przegląd zerowy jest odpłatny? 🡻

W przypadku roweru zakupionego przez Internet przegląd zerowy jest odpłatny, natomiast podczas sprzedaży stacjonarnej to sprzedawca zobowiązany jest do wykonania w/w przeglądu w cenie roweru.

Na czym polega dożywotnia gwarancja na ramy? 🡻

Warunkiem nabycia przez Kupującego prawa do Przedłużonej Gwarancji na ramę roweru jest wykonanie odpłatnego przeglądu roweru – w terminie do 3 miesięcy od daty zakupu roweru (Przystąpienie do programu Przedłużonej Gwarancji). W celu utrzymania Przedłużonej Gwarancji w kolejnych latach konieczne jest wykonanie na zlecenie Kupującego corocznych, okresowych przeglądów posezonowych roweru w miesiącach wrzesień - grudzień, w autoryzowanej sieci serwisów lub punktach sprzedaży Romet. Adresy serwisów znajdują się na stronie romet.pl/serwis. Przeglądy powinny być udokumentowane poprzez wpis w książce gwarancyjnej – rubryka nr 3: „Adnotacje serwisu o przeglądach i naprawach”.

Co się dzieje w przypadku zgubienia karty gwarancyjnej? 🡻

Zgodnie z warunkami gwarancji wraz z zagubieniem karty gwarancyjnej konsument traci prawo do gwarancji.

Co należy zrobić gdy rower ulegnie uszkodzeniu w transporcie? 🡻

W tym przypadku, w pierwszej kolejności należy zgłosić problem do firmy kurierskiej, która dostarczyła rower, kolejnym krokiem jest zgłoszenie zaistniałego faktu sprzedawcy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu

Sklep internetowy Shoper Premium